Laden...
Shoppingbag shoppingbag

TRY

Gemakkelijk retourneren

BUY

Veilig betalen via iDEAL of creditcard

SERVICE

Je bestelling binnen 48 uur thuis

Garantie en Klachten

Ik heb een kapot of verkleurd artikel ontvangen, wat nu?

Dit is heel vervelend. Met een kwaliteitscontrole voorafgaand aan de verzending proberen we dit te voorkomen. Als je onverhoopt toch een afwijkend artikel van ons hebt ontvangen, neem dan gelijk contact op met onze klantenservice via 0416-316470.

 

Hoe kan ik een klacht melden over een product?

Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en de servicegerichtheid naar onze klanten.

We streven ernaar dat klanten tevreden zijn over onze producten en diensten. Wij raden je dan ook aan met een klacht over een product een e-mail te sturen naar: [email protected].  Vermeld in deze e-mail duidelijke foto's en een omschrijving van de klacht. Vervolgens nemen wij binnen 2 werkdagen contact met je op om tot een passende oplossing te komen. Mochten wij er aan de hand van de foto's niet uitkomen dan zullen wij je vragen het artikel naar ons op te sturen.

Op het hoofdkantoor van Try&Buy® zal de klacht beoordeeld worden. De verzendkosten zullen, indien het een gegronde klacht is, retour betaald worden aan de eindconsument.

De gehele klachtafwikkeling zal verzorgd worden door Try&Buy®.


Bij een klacht kijken wij altijd naar de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, die op de klacht van toepassing zijn.

 

Wat is mijn garantieperiode?

Wij hanteren een garantieperiode van 3 maanden, vanaf de datum van aankoop.

 

Waar is garantie op gebaseerd?

De garantie en garantieperiode zijn conform de wet en de algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie vastgesteld. De garantieperiode gaat in vanaf de datum van aankoop. De fabrieksgaranties zijn afwijkend.

 

Welke klachten worden niet vergoed?

Slijtage (van zolen en hakken), afgeven en slijtage van voeringen door overmatige transpiratie, kapotte ritsen en andere door verkeerd gebruik veroorzaakte gebreken, die de verkoper niet te verwijten zijn, worden niet vergoed.

Naar boven